lundi 13 juin 2011

ROB SPEAKING ABOUT TYLER

Rob parle de son personnage Tyler



“I liked a lot of Tyler’s character, the rebelliousness and audaciousness of it, it’s like a fantasy of myself, like yeah, I’m the kind of guy who just randomly gets in fights. Yeah, I do it all the time. But, not really [laughs].”
“J'ai apprécié beaucoup d'aspects du personnage de Tyler, son sens de la révolte et son audace, c'est un peu comme un moi imaginaire, comme si je disais, que oui, je suis le genre de mec qui va tout d'un coup se jeter dans une bagarre, que oui, c'est le genre de truc que je fais tout le temps. Mais dans la réalité ce n'est pas ça [il rit].”

-Robert Pattinson

Source : Thinking Of Rob

Autre post du blog de Rob parlant de Tyler/Other post of Rob speaking about Tyler in this blog:

http://regardssurlefilmrememberme.blogspot.com/2011/09/rob-speaking-about-tyler-2.html

1 commentaire:

  1. Rob is always putting down his fighting skills, but enjoyed that he could use Tyler's pissed off attitude to physical satisfaction. I always wonder how much Rob and I agree/disagree on Tyler's character.

    RépondreSupprimer

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.